torsdag 31 juli 2008

Dag 3: Feed my Frankenstein

Nu har jag testat att gå upp till IKSU från Haga. Jag drog igång Iphonen med Alice Coopers "Hey stoopid", när jag var framme spelades de sista tonerna av "It might be on Mars" i lurarna upp och jag insåg att det tar 46 minuter och 17 sekunder (ungefär) att gå Haga-IKSU :-)
Tiden passar mig alldeles utmärkt då jag har för avsikt att gå hemifrån kl 7 på morgonen och gå upp till iksu för att ta en dusch och sedan på jobbet kl 8.

Det var ju första gången jag gick litet längre efter jag påbörjade detta i måndags. Kändes bra hela vägen upp och ner. På vägen ner så fick jag sällskap av min kompis M som var på väg på blomsteräventyr (köpa nya för de gamla hade vissnat typ...) då missade jag min kl 15 drink vilket gjorde att jag höll på att gå i bitar men men halv fem var jag hemma och kunde svepa 111 kcal. Mums!

På tal om mat så läger jag upp en till musikvideo som refererar till mat. Alice Coopers "Feed my Frankenstein".



Sedan fixade jag några kroppsmått för er alla som har gått och väntat.

Mina mått

Midja 116, bra långt kvar till getingmidjan :-D
Stuss 115
Bröst 112

Mr G frågade mig igår om jag hade gått in i ketosis vilket jag svarade nej på. I morse hade jag 1 mmol/l i blodet vilket innebär att glykogenet håller på att ta slut och att kroppen omvandlar fett till ketoner/fett.

Cheers

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida