lördag 2 augusti 2008

Dag 5: Pros & cons

Här nedan listar jag fördelar och nackdelar med att gå ner i vikt.

Pros
Pengaflödet går ner på mat. Vilket ger mera pengar åt hemelektronik och annat trevligt.

Lättare och lättare för varje dag som går.

Bilen står stilla vilket ger att det går färre kronor i bensinpengar och vi får en bättre miljö (säger miljöpartisterna iallafall...)

Man är inte så trött som jag trodde från början. Dock lite grann i inledningen av "kuren".

Cons
Att se andra äta: man får stålsätta sig och föreställa sig att de äter senor och inälvor då brukar hungern ge efter.


Jag fyller på i listan då jag kommer på fler...
Fyll gärna på med fler pros & cons via kommentarerna

Sedan har jag fått en fråga på facebook som lyder:

Är mycket intresserad av hur ditt upplägg ser ut?
Den frågan lär ni få svar på under nästa vecka (detta är en cliffhanger...)

Nu två recept:

White Russian
40 cl vatten
33 gram naturlett chocklad
krossad is

Häll först upp vattnet i en shaker, tillsätt sedan 33 gram naturlett chocklad

shake it!


Häll över drinken till ett highball glass och fyll upp med krossad is.
Servera med sugrör och paraply.

Chocklad moose

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida