söndag 3 augusti 2008

Dag 7: IKSU och längtan efter en chockdrink

Idag har det varit sängläge plus effektiv träning på IKSU som gällt. Sov bort halva dagen, om det berodde för låg energinivå i kroppen eller att man var less från igår och att det spö regnade ute, vet jag nog inte men det finns en risk/chans att det är det förstnämnda. Hur som helst. En timme på kvällen, 18.00-19.00. Full fart på löpbandet i en halvtimme. Enligt en "exakta" kalorimätaren hade jag förbränt 212 kcal. Inte fy skam... Löpte ungefär en halvtimme och sträckan blev 3 kilometer.

Sedan infann sig en otrolig upplevelse, jag längtade efter en nutrilett-drink med chockladsmak. Helt otroligt!

Imorgon har det gått en vecka sedan jag började mitt projekt. Det innebär en uppdatering av vikt och bmi värden. Måtten får ni vänta med tills på onsdag.

Till sist vill jag tillge er en vers ur nya testamentet.

Johannes uppenbarelsebok kapitel 13, vers 18:
Här behövs vishet.
Den som har förstånd skall tolka odjurets tal,
ty det är en människas tal,
och talet är sexhundrasexiosex.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida