onsdag 24 september 2008

Dag 58: All time high!

Oj. I måndags (22 september) var det 40 unika besök på min blogg. Inte illa. Tydligen är det måndagar som är mest intressanta, undrar varför? :-) Det är kul att veta att det är många som följer händelseutvecklingen. Det här börjar ju lite lätt att lida mot sitt slut. Bara 4 veckor kvar (i realiteten 5 veckor).

Jag kan tänka mig att för er är det som när man själv satt bänkad varje onsdag med "Rederiet" på högsta volym och visste att det var sista säsongen men såg freja, uno och joker och alla de andra. Inget roligt. De skådespelare som var med från första början tror jag att det var skönt att sluta utan att låta ens rollfigur bli sprängd i luften eller bli biten av en grön mamba.



*Tävling*
Vem blev biten av en grön mamba i rederiet?
Den första som listar ut får en påse nutrilett eller får gå med mig på bio imorgon kväll kl. 21.00. Jag har biljetter till en förhandsvisning av fishy Skriv era svar i kommentatorsfältet.

Som ni vet så är det måndag och invägning!
Nypissé och nyvaken klev jag upp på vågen imorse läste av:

Nuvarande vikt: 86,9 kg
Startvikt: 107,5kg
Målvikt: 80kg
Viktskillnad: - 20,6kg
BMI: 24,1 "BMI" ,
Massa att gå ner: 6,9 kg

Prognos över framtidens viktnedgång:
Om vi nu säger att jag går ner 1,9 kilo varje vecka framöver så når jag målet, 80kg om ca 3 veckor.

Imorgon: Henrik väger sin tappade vikt i saker. Missa inte det!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Viggo!

29 september 2008 kl. 21:50  
Anonymous Anonym sa...

Tror det var Joker...!

30 september 2008 kl. 14:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida