måndag 1 september 2008

Dag 36: redovisning av vikt

Hej hopp

Nu är det dax för en redovisning av förra veckans nedgång. Nedgången blev 2,4 kilo, vilket jag inte trodde.

Lite stats
Nuvarande vikt: 94,4 kg
Startvikt: 107,5kg
Målvikt: 80kg
Viktskillnad: - 13,1kg
BMI: 26,3 "BMI" att gå ner till normalvikt: 1,3 BMI enheter

Massa att gå ner: 14,4kg

Prognos över framtidens viktnedgång:
I snitt ligger jag på en viktminskning på ca: 2,15 kg per vecka. Vilket skulle innebära att jag når målet 80 kg om 6,7 veckor ungefär 7 veckor.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej,
Har hittat hit och måste bara säga att du är suveränt duktig :) Snart får vi ta och ha en viktnedgångsfest...Har du träffat Fredrik på sistone? Han har blivit jättesmal han med.
/Kram Annelie

2 september 2008 kl. 21:58  
Anonymous Anonym sa...

Du är grym som alltid Henke! Och jag har en annan bra nyhet! Din blogg är värd 2789 kr enligt bloggvarde.se så när du är klar med nedgången kan du sälja bloggen och köpa maskerad-dräkt för pengarna. För du borde nått ditt mål ungefär till helloweenfesten :)

2 september 2008 kl. 22:32  
Anonymous Anonym sa...

Härligt att du går ner. Jag har träffat en bacill... så ingen motion och ätande är ur lag igen *S*. Men de går nog hitta rätt spår sen när jag är frisk igen. Just nu skulle jag vilja byta hals med någon. Kämpa på :)

2 september 2008 kl. 23:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida