lördag 20 september 2008

Dag 54: The runnin' man

Jag var ute och gick idag som vanligt. Jag hade min kompis M med mig och vi gick strand promenaden motströms mot båthamnen till. Jag vet inte men nåt har hänt med naturen sen sista jag var och flanerade promenaden. På vissa ställen luktar det skit och obehag så kanske har det nåt med att det blir kallt om natten och relativt varmt på dagen som gör att de utsöndras en massa odörer ur brunnarna.

Vad vet jag, det kanske är så enkelt att miljonärerna i villorna ovanför gångvägen haft en riktig brakfest igår och är lite halv bakis idag med lös i magen syndrom som följd. Annars kan det ha varit den springande bajsmannen som har varit och sprungit där före vi kom.


Hur som helst så överlåter jag det hela till de som går Miljö- och hälsoskydd på Umeå universitet

:-p

Imorse vaknade jag med lite lätt huvudvärk. Jag antog att det var för lite vatten i kroppen och att jag har fått för lite vitaminer och mineraler. Detta p.g.a att jag inte varit så bra på att käka mina påsar. Som tur är så mumsar kroppen på fettet då den blir utan föda i magen. Däremot finss det inga v/m i det så man måte hur som helst tillföra det. Tur att man har inhandlat En-Om-dagen tabletter (inte p-piller) från apoteket samt Omega 3 från Gymgrossisten.

Efter att jag hade laddat med tabletten och omega3 och vatten så släppte huvudvärken efter nån timme. Själv är bästa doktor.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja de är nog lite fel ordning. Faktum är att jag ska ha läst en bok till på måndag. Jag ska tvätta, behöver tvätta. SÅ de kommer ta upp större delen av dagen. Jag ska försöka komma ut på promenad, får se när planerar in den :) Jag behöver ut och röra på mig. Jo får se om de passar till veckan...

20 september 2008 kl. 22:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida