torsdag 7 augusti 2008

Dag 11:

Hallå!

Nej, jag har inte svultit ihjäl, jag har bara varit lite lat på att uppdatera bloggen. Hur som helt, nu är det dag 11 och jag still going strong med den här tråkiga dieten. Tre dagar till så har jag kört i 14 dar. 6 weeks to go.

Har sprungit på löpband i söndags, tisdags och idag torsdag. Började lite trevande i söndags men i tisdags flög jag fram på 3,5 kilometer på en halvtimme och idag 4 km på 35 minter.

Jag har satt som mål att springa en halvmil (5 kilometer) på 28 minuter. Bör tilläggas att nu har jag bara sprungit på slätta men kommer att gå några grader uppåt. Målet lär jag nog inte nå förren i december.

IKSU är det bästa stället att vara på då det bara kommer mer och mer fina flickor som tränar med Pilatesbollar i rummet brevid! Bra att vi har ett stort universitet.

Nästa inlägg så blir det kroppsbilder!

Håll ut tjejer!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

=) härligt att de går bra. Jag har haft första dagen på behandlingen...åh va mycke information å grejer vi ska göra. Jag har nog inte fattat hälften än, nåja, fortsätter imorrn med info. Var rätt bra dag, känns bra. Skapat en blogg nu.... http://blogg.passagen.se/lln78/
kolla in den. Ska försöka skriva så mycke som möjligt.

7 augusti 2008 kl. 23:18  
Blogger Mimmi sa...

Vad duktig du är.
Ska själv ta tag i mitt liv nu efter semestern och använda mig av mitt IKSU-kort inte bara betala för det.

8 augusti 2008 kl. 12:01  
Anonymous Anonym sa...

Strongt
Strongt Henrik! - roligt att du är så peppad och att det börjar synas resultat. Är imponerad och hoppas kanske engagemanget spiller över lite på mig själv och andra.
För övrigt - bra med tassar!
Kram

8 augusti 2008 kl. 17:43  
Anonymous Anonym sa...

Tackar :) Jag ska komma ihåg det. En hel de som vi ska göra. Gäller bara komma ihåg allt. Kul att de går bra för dig. Snackade med Pets. Ska uppdatera sidan lite senare... trött efter dagen.

8 augusti 2008 kl. 20:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida