torsdag 9 oktober 2008

74: Jag är en idiot

Oj, nu har jag haft en innebandymatch som heter duga. Spelet var väl i motionsnivå men det känns som att det var en entimmes "idioten". Fram och åter, fram och åter i en svindlande acceration och fart.

Anfall, stopp. kontring-backa bakåt, boll ut. Blitzkrieg - pang pang pang - mål! Direkt anfall mot mål, stolpe ut, bakom mål snabbt spel fram pang strax utanför, sarja boll motsatt mål, ut. Hela tiden.

Vi har nog mycket att lära, då vi inte kan hålla puck mer än några minuter. Men å andra sidan var vi bara sex man på plan så man kanske inte ska kräva så mycket. Vore bra om man kan ha en avbytare så att det finns en vila på 2 minuter. Hoppas att vi blir fler nästa torsdag.

Jösses vilken ansträngning det var speciellt med min energinivå. Jag visste att det skulle bli hårt så jag sparade min tre shoot till strax innan matchen. Bra gjort Henrik! Det behövdes alla gånger. Sedan efter en timmes slit så drog jag sex shooten. Då var man någelunda i topp igen.

Schysst låt med Imperiet, jätteschysst...fyra brödrostar!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida